jak powiększyć ustaZabieg powiększania i modelowania ust trwa zazwyczaj około pół godziny i jest niemal bezbolesny, co jest możliwe między innymi dzięki zastosowaniu znieczulenia miejscowego. Wykorzystywane w czasie jego trwania preparaty z kwasem hialuronowym przybierają postać żelu, który jest wstrzykiwany w czerwień wargową lub kontur ust, aby wiązać wodę przyczyniając się do nadania ustom pożądanego kształtu. Tuż po jego wykonaniu możemy obserwować zaczerwienienie skóry i obrzęk pojawiający się w miejscach wstrzyknięcia, objawy te ustępują jednak po maksymalnie pięciu dniach. Niekiedy przez pierwsze 2 lub 3 można odczuwać lekki ból przy dotyku, możliwe jest też pojawienie się małych krwiaków i siniaka.

powiększanie ustEfekty zabiegu są widoczne nawet przez dwanaście miesięcy. Ich trwałość jest uzależniona między innymi od rodzaju skóry, wpływ na nią mają jednak również wiek oraz tryb życia prowadzony przez pacjenta. Wśród przeciwwskazań do wykonania zabiegu zazwyczaj wymienia się okres ciąży i karmienia piersią. Zabiegów nie wykonuje się także w przypadku kobiet w trakcie miesiączki, pań zmagających się z opryszczką oraz kobiet, które posiadają blizny w obrębie ust. Przeciwwskazaniem są też choroby z podłożem autoimmunologicznym. Po odbyciu zabiegu zazwyczaj odradza się pacjentom przebywania w niskich temperaturach. Niewskazana jest też ekspozycja skóry na słońce i nadmierne ciepło oraz intensywny wysiłek fizyczny.