Być może słyszałaś o hormonalnej terapii zastępczej, ale nie jesteś pewna, czy jest to coś, z czego mogłabyś skorzystać. Zbliżając się do wieku średniego, zaczynasz doświadczać niepokojących objawów. Jesteś drażliwa, masz problemy z koncentracją i wypadają Ci włosy. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Jesteś sobie winien, aby dowiedzieć się więcej o hormonalnej terapii zastępczej, w tym o tym, jak może ona przynieść Ci konkretne korzyści. Hormonalna terapia zastępcza jest najczęściej stosowana u kobiet, które przechodzą menopauzę. W tym przypadku terapia zastępuje hormony, których organizm już nie wytwarza. Ale hormonalna terapia zastępcza jest również stosowana przez mężczyzn i kobiety z wielu innych powodów i może to być właśnie to, czego szukałeś, aby poczuć się znowu sobą.

Korzyści płynące z hormonalnej terapii zastępczej będą się różnić w zależności od wielu czynników. Terapia może złagodzić niektóre z niepożądanych objawów menopauzy, takich jak nocne poty, suchość pochwy, swędzenie, lub ból podczas stosunku płciowego. Możesz chcieć rozważyć hormonalnej terapii zastępczej, jeśli masz do czynienia z ciężkimi uderzeniami gorąca lub innych objawów menopauzy, które są uważane za poważne. Niektóre zaburzenia równowagi w hormonach mogły wpłynąć na produkcję kości i mogłaś stracić masę kostną do tego stopnia, że inne metody leczenia nie przynoszą korzyści. Dodatkowo, kobiety, które przechodzą przedwczesny typ menopauzy, czyli menopauzę, która rozpoczyna się przed 40 rokiem życia, ale które nadal mają normalne funkcjonowanie swoich jajników, powinny porozmawiać z naszym specjalistą o hormonalnej terapii zastępczej.

Istnieje wiele negatywnych czynników ryzyka, które pochodzą z przechodzenia przez wczesną menopauzę, ale nie biorąc żadnej formy hormonalnej terapii zastępczej. Należą do nich takie rzeczy jak wczesna śmierć, choroba Parkinsona, lęk i depresja. Umów się na wizytę w Medycyna Estetyczna & Anti-Aging Clinics of Louisiana, aby uzyskać wszystkie fakty na temat hormonalnej terapii zastępczej. Z dumą oferujemy wymianę testosteronu, jak również terapię HGH. Nasz profesjonalny lekarz może przejść przez opcje z tobą podczas konsultacji w naszym biurze w Baton Rouge lub Lafayette. Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na wizytę i zacząć działać!